Fiatalok éjszakai londoni maratonja és a Bentley búcsúja a legendás W12-es motortól

Egy csoport brit fiatal, akik lemaradtak az idei London Maratonról, úgy döntöttek, hogy az esemény előtti éjszakai futják le a távot, és a bulinegyed szurkolói voltak a legnagyobb támogatóik.

A 28 éves Josh Goddard és társai nem tudtak részt venni a hivatalos London Maratonon, ezért az esemény előtti csütörtökön, az éjszaka közepén vágtak neki a távnak, annak ellenére, hogy egyikük sem számított gyakorlott futónak. A Bristol Live beszámolója szerint a fiatalok az építészet területén dolgoznak, és nem hagyták, hogy a visszautasítás megtörje őket.

A spontán maraton futásuk során, amikor a hivatalos verseny startjánál értek célba, meglepetést okoztak többeknek is. Josh Goddard elmondása szerint az éjszakai futás különleges élményt nyújtott számukra, hiszen a város éjszakai életének résztvevői – a bulizók – végig bíztatták és motiválták őket.

Egy másik érdekes történet a brit Sam-ről szól, aki majdnem minden nap repülővel ingázik a németországi Hamburg és az Egyesült Királyság között. Sam számára az ingázás nem a pénzspórolásról szól, hanem egy kihívásról, amely során próbálja a lehető legrövidebb idő alatt megtenni az utat – eddigi rekordja 4 óra és 57 perc. Az ingázás mögötti fő motiváció azonban az, hogy a férfi szerelme Hamburgban él, és amikor csak tud, vele szeretne lenni. Havonta egyszer négy napot Londonban tölt, hétfőtől csütörtökig. Sam TikTokon osztja meg utazási tapasztalatait, ahol választ ad olyan kérdésekre is, hogy pontosan hány percet ült egy bizonyos utasszállító járművön, valamint a várakozással telt idejét épp evéssel vagy pihenéssel töltötte-e.

A brit innováció és kitartás más területeken is megmutatkozik. A Bentley, amely híres luxusautóiról ismert, bejelentette, hogy búcsúzik a legendás W12-es motorjától egy valaha volt legerősebb változattal. A Mulliner részleg által készített, mindössze 16 példányban gyártandó új modell a Bentley eddigi legerősebb W12-es motorját kapja meg. Az erőforrás 2003 óta van a kínálatban, és a cég szerint ez a mai korszak legelterjedtebb tizenkéthengeres motorja. A pontos teljesítményadatokat május 7-én hozzák nyilvánosságra, de a jelenlegi legerősebb W12-es 750 lóerős és 1000 Nm maximális nyomatékú, tehát ezt a számot kell túlszárnyalnia az új modellnek. A Bentley jövőjét tekintve a cég elektromos meghajtású autók felé mozdul el, a Mulliner modelleket leszámítva, és 2026-ban tervezik piacra dobni első akkumulátoros elektromos autójukat.