Végre egy igazán vérpezsdítő új Opel Astra

Porig ültetett futómű, nagy kerekek, látványos lökhárítók és gigantikus hátsó szárny jellemzi a szupersportos új Opel Astrát.

Az Opel két évvel ezelőtt dobta piacra az Astra jelenlegi generációját, amelyet alapvetően pozitívan fogadtak, de a sportosabb változatok iránt érdeklődők nem találtak megfelelőt a kínálatban. Az Irmscher, amely több mint fél évszázados múltra tekint vissza és már több mint 500 ezer autót tuningolt, most egy izgalmas új Astrával rukkolt elő.

Az Irmscher Opel Astra IRC a versenyautók által inspirált megjelenésével tűnik ki: látványos futóműültetés, egyedi könnyűfém-felnik, sportos lökhárítók és egy hatalmas hátsó légterelő jellemzi. A német tuningcég 260 lóerős teljesítményre törekszik ezzel a modellel, de egyelőre nem áll rendelkezésre információ arról, hogy mikor és milyen áron lesz elérhető az Astra IRC.

Az Astra jelenlegi ötajtós és kombi változatai Magyarországon 8 millió forintos alapártól kaphatók, amelyért egy 110 lóerős, 1,2 literes, 3 hengeres turbómotoros és hatfokozatú kézi váltós modellt vihetünk haza. A motor 130 lóerős változata nyolcfokozatú automata váltóval is kapható, míg az 1,5 literes 4 hengeres turbódízel szintén 130 lóerős teljesítményt nyújt.

A legmagasabb teljesítményű jelenlegi modell az Astra GSe, amelynek 1,6 literes 4 hengeres turbós benzinmotorra épülő plugin hibrid hajtáslánca 225 lóerőt produkál, és 7,5 másodperces 0-100 km/h gyorsulást tesz lehetővé 16 millió forintos áron. A tisztán elektromos Astra, amely 15,9 millió forinttól kezdődik, 156 lóerős teljesítményt és 9,2 másodperces 0-100 km/h gyorsulást kínál, valamint körülbelül 400 kilométeres hatótávval rendelkezik.