Édesanyja óvónő, édesapja cukrász. Tizennégy éves korában Budapestre költözött, ahol először a Képző- és Iparművészeti Szakközépiskolába járt, majd a Képzőművészeti Főiskolán végzett grafikusként.

Az 1986 és 1992 között aktív Lacht el Bahhtar zenekar egyik énekese volt. Színészetet nem tanult. Vajdai Vilmos ajánlására került a Tilos az Á-ba „csaposnak”, ahol közösen megalakították a Tilos az Á performance színházat, a Táp Színház elődjét. Első színházi szerepét Csányi Jánostól, a Bárka Színház igazgatójától kapta. 1993-tól az ország egyik legjobb társulata – Katona József Színház – foglalkoztatta, 1995-ben szerződtette. 2004-ben távozott a színházból, de egyes szerepeit tovább játszhatta.

A filmen első jelentős sikerét Herendi Gábor, Valami Amerika című alkotásában aratta. Ez szélesebb és zajosabb népszerűséget biztosított számára, mint a színházban elért sikerei. 2008-tól improvizációs készségét kamatoztatta, a Beugró című televíziós műsorban. Ettől az évtől a „Katona” vendég művészeként, új darabokban (Gorkij: Barbárok, rendező: Ascher Tamás, valamint Bozsik Yvette: Lány, kertben) is szerepet osztottak rá. Vendégszereplőként fellépett többek között a Merlin, az Örkény, a Kolibri és a székesfehérvári Vörösmarty Színházban, valamint a Játékszínben. A 2010/2011-es évadtól a szombathelyi Weöres Sándor Színház állandó színésze volt, Madách Imre Az ember tragédiája című színművében debütált Ádám szerepében.

Eredeti hivatását gyakorolhatta látvány-, illetve díszlettervezőként a következő előadásokban: Túlélési gyakorlatok; A kékszakállú herceg csodálatos élete. 2012-től a Thália Színház tagja.

2018 januárja és 2020 májusa között a Petőfi Rádió Talpra magyar című reggeli műsorának műsorvezetője volt.

Kiemelt kép: Facebook