A sajtóközlemény szerint a magyarországi terjeszkedés a vállalat elkötelezettségét tanúsítja a közép-kelet-európai régió iránt. A szlovén, a lengyel, a cseh és román piacot követően a Magyarországon elérhető divatáruházak palettáját is színesíteni kívánja. Ezzel a hatodik, világszerte pedig a tizenhetedik ország lesz hazánk, ahol elérhető a Primark.
A legújabb divattrendek és a mindennapok során használt alapvető cikkek Primarktól megszokott egyedi, kedvező árú választékával várja majd vásárlóit
- jellemezte portékáját az új budapesti üzlet a sajtóközleményében. Az áruház kínálatában elérhető lesz számos licenctermék, így az NBA és a Disney nevével jegyzett áruk, valamint a Primark folyamatosan növekvő Primark Cares almárkája, amely az áruházlánc törekvésének megfelelően megfizethetőbbé teszi mindenki számára a fenntarthatóbb divatot. Maciej Podwojski, a Primark közép-kelet európai értékesítési vezetője azt nyilatkozta, hogy
Balla Erna, NEPI Rockcastle (az Arena Mall tulajdonosa) magyarországi üzemeltetési vezetője pedig kiemelte, hogy
A Primark, a 2019-ben megkezdett közép- és kelet-európai régiós terjeszkedésére alapozva még ebben az évben tervezi első üzletének megnyitását Szlovákiában, valamint hálózatának bővítését új helyszínekkel a romániai Bukarestben, valamint a lengyelországi Lodzban és Wroclawban. A vállalat várakozásai szerint 2026-ra globális üzletportfóliója 530 boltból áll majd.
A kiemelt kép forrása: unsplash.com