A Primark nemzetközi divatáruházlánc bejelentette, hogy Magyarországra érkezik.
Első hazai üzletét a fővárosban, a Keleti Pályaudvar melletti Aréna Mallban nyitja majd meg várhatóan idén szeptemberben.

A sajtóközlemény szerint a magyarországi terjeszkedés a vállalat elkötelezettségét tanúsítja a közép-kelet-európai régió iránt. A szlovén, a lengyel, a cseh és román piacot követően a Magyarországon elérhető divatáruházak palettáját is színesíteni kívánja. Ezzel a hatodik, világszerte pedig a tizenhetedik ország lesz hazánk, ahol elérhető a Primark.

Jelenleg 416 boltot működtet 14 európai országban és az Amerikai Egyesült Államokban.

A legújabb divattrendek és a mindennapok során használt alapvető cikkek Primarktól megszokott egyedi, kedvező árú választékával várja majd vásárlóit

- jellemezte portékáját az új budapesti üzlet a sajtóközleményében. Az áruház kínálatában elérhető lesz számos licenctermék, így az NBA és a Disney nevével jegyzett áruk, valamint a Primark folyamatosan növekvő Primark Cares almárkája, amely az áruházlánc törekvésének megfelelően megfizethetőbbé teszi mindenki számára a fenntarthatóbb divatot. Maciej Podwojski, a Primark közép-kelet európai értékesítési vezetője azt nyilatkozta, hogy

nagy örömmel jelentjük be, hogy ambiciózus terjeszkedési terveinknek megfelelőn belépünk a 17. piacunkra. Az Arena Mall tökéletes helyszínt kínál, hogy a magyarországi vásárlók megismerjék a Primark egyedi üzletkoncepcióját, kedvező árú, lenyűgöző divatcikkeit és alapvető használati tárgyait. A közép-kelet-európai régióban nyitott üzleteink fogadtatása kitűnő volt, és meggyőződésünk, hogy magyarországi vásárlóink is szeretni fogják a kínálatunkat.

Balla Erna, NEPI Rockcastle (az Arena Mall tulajdonosa) magyarországi üzemeltetési vezetője pedig kiemelte, hogy

nagyon várjuk, hogy a Primarkot az Arena Mallban üdvözölhessük, és örülünk, hogy minket választottak a piacra lépésükhöz. A Primark vonzó része lesz az Arena divatkínálatának.

A Primark, a 2019-ben megkezdett közép- és kelet-európai régiós terjeszkedésére alapozva még ebben az évben tervezi első üzletének megnyitását Szlovákiában, valamint hálózatának bővítését új helyszínekkel a romániai Bukarestben, valamint a lengyelországi Lodzban és Wroclawban. A vállalat várakozásai szerint 2026-ra globális üzletportfóliója 530 boltból áll majd.

A kiemelt kép forrása: unsplash.com