A Facebook hirdetéstárának adatai szerint október 9-én indultak a reklámok - szúrta ki a hang.hu.
- Deák Dániel 350-400 ezer forint,
- Dér Stefi 700–800 ezer,
- Bohár Dániel 650–750 ezer,
- Trombitás Kristófál 750–850 ezrer forint égetett el.
„Döbbenet, konkrétan egész Európát átverték a brüsszeli döntéshozók! Ezek a globalista érdekeket szolgáló bürokraták egész egyszerűen figyelmen kívül hagyták az európai országok megválasztott vezetőinek korábbi közös döntését – amely szerit az orosz szankciók nem érinthetik az energiaszektort”
– hangzik el például az uniót támadó Dér Stefi-videóban, Ursula von der Leyen európai bizottsági elnök mondja el, hogy az EU lemond az orosz kőolajról és ideje az orosz vezetékes gáz árplafonjának - hiszen valahogyan ezt meg kell értetni mindenkivel, még a gondolkodókkal is, hogy itt bizony-bizony valami nem stimmel, ha egymás után olvassák Orbán Viktor miniszterelnök nyilatkozatait. Így, összeollózva már jónak tűnik, így gondolhatják a celebek.
A megafonosok a választásokig 1,1 milliárddal gazdálkodhattak, így tudták eljuttatni emberek millióihoz a kormány irányított üzeneteit. Persze, ez nem kormánypénz, mondják, hiszen már 2021-ben elmagyarázták a megmagyarázhatatlant, hogy a nehezen átlátható támogatási rendszeren keresztül (vélhetően) közpénzből működtetett központ elvben a pályájuk elején álló konzervatív megmondóemberek felkarolására jött létre, a gyakorlatban azonban bejáratott nevek szponzorálásával nyíltan kampányol a Fidesz mellett. 2022-ben a Megafon beperelte a Telexet, hogy írják ki, szerintük nem közpénzből működnek. A bíróság szerint azonban megalapozottan juthattak erre a következtetésre, véleményre - foglalja össze a történetüket a lap.
A frisshirek oldala is foglalkozott a témával, hogy lehet bekerülni az áhított csapatba.
"Bárki tartozhat közéjük, bárki jelentkezhet, aki úgy érzezi, jól megmondaná a tuti – termesztésen csak jobbosan, ám toborzási szövegeikben kissé elveszik az ember.
Képzéseket (kiképzéseket?) tartanak katonáik számára, ahol mindössze négy nap alatt ígérik a mennybe menetelt, profi szintre emelve a hozzájuk jelentkezők tudását az alábbi témákban:
- melyek a legújabb trendek Facebookon, YouTube-on, Instagramon
- a közösségi média szövegírás és történetmesélés technikáit
- a profi kép- és videó nyersanyag készítést
- képek, infografikák, mémek szerkesztését
- a videóvágás és videó utómunka módszereit
- a kríziskommunikáció eszközeit
- miként szerezhetsz sokkal több követőt
- hogyan hirdess célzottan és hatékonyan
- elemezni az oldalaid és bejegyzéseid teljesítményét
Magyarán, négy nap alatt gyorstalpalót kaphatsz olyan dolgokból, aminek a tanulási ideje, alaphangon, egyesével is több hét, hónap, de ha naprakész akarsz lenni, akkor folyamatos tanulás. Nyilvánvalóan elhisszük nekik, hogy tudnak ebben segíteni, hiszen
Fotó: Trombitás Kristóf facebook