A Facebook hirdetéstárának adatai szerint október 9-én indultak a reklámok - szúrta ki a hang.hu. 

  • Deák Dániel 350-400 ezer forint,
  • Dér Stefi 700–800 ezer,
  • Bohár Dániel 650–750 ezer,
  • Trombitás Kristófál 750–850 ezrer forint égetett el.
Összesen 2,45–2,8 millió forint közpénzből értesülhetünk rajtuk keresztül a kormány üzeneteiről.

„Döbbenet, konkrétan egész Európát átverték a brüsszeli döntéshozók! Ezek a globalista érdekeket szolgáló bürokraták egész egyszerűen figyelmen kívül hagyták az európai országok megválasztott vezetőinek korábbi közös döntését – amely szerit az orosz szankciók nem érinthetik az energiaszektort”

– hangzik el például az uniót támadó Dér Stefi-videóban, Ursula von der Leyen európai bizottsági elnök mondja el, hogy az EU lemond az orosz kőolajról és ideje az orosz vezetékes gáz árplafonjának - hiszen valahogyan ezt meg kell értetni mindenkivel, még a gondolkodókkal is, hogy itt bizony-bizony valami nem stimmel, ha egymás után olvassák Orbán Viktor miniszterelnök nyilatkozatait. Így, összeollózva már jónak tűnik, így gondolhatják a celebek. 

A megafonosok a választásokig 1,1 milliárddal gazdálkodhattak, így tudták eljuttatni emberek millióihoz a kormány irányított üzeneteit. Persze, ez nem kormánypénz, mondják, hiszen már 2021-ben elmagyarázták a megmagyarázhatatlant, hogy a nehezen átlátható támogatási rendszeren keresztül (vélhetően) közpénzből működtetett központ elvben a pályájuk elején álló konzervatív megmondóemberek felkarolására jött létre, a gyakorlatban azonban bejáratott nevek szponzorálásával nyíltan kampányol a Fidesz mellett. 2022-ben a Megafon beperelte a Telexet, hogy írják ki, szerintük nem közpénzből működnek. A bíróság szerint azonban megalapozottan juthattak erre a következtetésre, véleményre - foglalja össze a történetüket a lap.

A frisshirek oldala is foglalkozott a témával, hogy lehet bekerülni az áhított csapatba.

"Bárki tartozhat közéjük, bárki jelentkezhet, aki úgy érzezi, jól megmondaná a tuti – termesztésen csak jobbosan, ám toborzási szövegeikben kissé elveszik az ember.

NEHÉZ ELDÖNTENI, HOGY VALAMI SZEKTÁHOZ HÍVNAK CSATLAKOZÁSRA, AVAGY KOPPINTVA A 300 SPÁRTAIT, ONLINE HADSEREGET SZERETNÉNEK LÉTREHOZNI, AKIK KIRÁNTOTT KARDDAL, ELSŐ SORBÓL KASZABOLJÁK A MÁS VÉLEMÉNYEN LÉVŐ HONFITÁRSAIKAT.

Képzéseket (kiképzéseket?) tartanak katonáik számára, ahol mindössze négy nap alatt ígérik a mennybe menetelt, profi szintre emelve a hozzájuk jelentkezők tudását az alábbi témákban:

  • melyek a legújabb trendek Facebookon, YouTube-on, Instagramon
  • a közösségi média szövegírás és történetmesélés technikáit
  • a profi kép- és videó nyersanyag készítést
  • képek, infografikák, mémek szerkesztését
  • a videóvágás és videó utómunka módszereit
  • a kríziskommunikáció eszközeit
  • miként szerezhetsz sokkal több követőt
  • hogyan hirdess célzottan és hatékonyan
  • elemezni az oldalaid és bejegyzéseid teljesítményét

Magyarán, négy nap alatt gyorstalpalót kaphatsz olyan dolgokból, aminek a tanulási ideje, alaphangon, egyesével is több hét, hónap, de ha naprakész akarsz lenni, akkor folyamatos tanulás. Nyilvánvalóan elhisszük nekik, hogy tudnak ebben segíteni, hiszen

A VEZETŐK EGÉSZEN AMERIKÁIG MENTEK, HOGY MEGTUDJÁK, HOGYAN KELL EZT JÓL CSINÁLNI.

Fotó: Trombitás Kristóf facebook