Netflix saját márkás popcornt indít az amerikai piacon

A Netflix bejelentette, hogy saját márkás popcornt fog piacra dobni az Egyesült Államokban, két különböző ízben, melyeket a Walmart áruházláncokban lehet majd megvásárolni. A streamingszolgáltató a pattogatott kukorica-piac izgalmasnak ígérkező területén próbál szerencsét, ahol a Cult Classic Cheddar Kettle Corn és a Swoonworthy Cinnamon Kettle Corn ízekkel készülnek meghódítani a fogyasztókat.

A Netflix nem először kísérletezik az élelmiszeriparban, korábban már együttműködött a Ben & Jerry's fagyimárkával, és egy saját éttermet is nyitottak Los Angelesben, ahol a streamingszolgáltatón látható főzőműsorok séfjeinek ételeit kínálták.

Az amerikai popcornpiac mozgalmas időszakát éli, hiszen számos szórakoztatóipari vállalat jelentett be különféle együttműködéseket és különleges kiadásokat. Idén januárban például nagy visszhangot kapott az a speciális popcornos doboz, amelyet a Dűne 2 filmhez kínáltak a mozik, és ezután több másik film is hasonló promóciós eszközökkel jelent meg, mint az Agymanók 2, a Rozsomák és Deadpool, valamint a Gru 4.