HBO Max: Áremelés a láthatáron!

A Warner Bros bejelentette, hogy emelkedni fog a reklámmentes HBO Max szolgáltatásának ára, amelyet a CNBC is megerősített. A streaming szolgáltató, amely május 21-e óta Magyarországon is Max néven fut, jelenleg háromféle csomagot kínál, és most a reklámmentes változatok havidíja nő egy dollárral, míg a reklámokkal támogatott csomag ára változatlan marad.

A reklámmentes csomagok új havidíja 16,99, illetve 20,99 dollár lesz, az éves díjak pedig 169,99, illetve 209,99 dollárra emelkednek, ami 20, illetve 10 dolláros növekedést jelent. Ezzel szemben a reklámokkal ellátott szolgáltatás éves díja továbbra is 99,99 dollár.

Az új előfizetők számára az emelt árak azonnal érvényesek lesznek, a meglévő előfizetők azonban csak a július 4-i vagy azt követő számlázási ciklustól kezdődően szembesülnek az árváltozással.

A Warner Bros a múlt hónapban publikálta első negyedéves eredményeit, amelyek a várakozásoktól elmaradtak, annak ellenére, hogy a streaming előfizetői száma 2 millióval nőtt.

Ez az áremelés a második a reklámmentes HBO Max szolgáltatás esetében az indulás óta, és hasonló lépést tett meg az NBCuniversal is, amikor a Peacock platform díját 2 dollárral emelte meg.

A PCW Plus szerint a Warner Bros. Discovery azzal magyarázta az áremelést, hogy ez lehetővé teszi számukra, hogy folytassák a kultúrát meghatározó műsorokba való befektetéseket, és a felhasználói élmény javítását minden előfizető számára. Bár az áremelés egyelőre csak az Egyesült Államokra vonatkozik, valószínűleg előbb-utóbb Magyarországra is eljut. Az előfizetők 30 nappal az esedékes megújítás előtt értesítést kapnak az árváltozásról, és azokat, akik már előfizettek egy egész évre, csak akkor fogja érinteni a dolog, ha annak az időszaknak a végére érnek.