Felveszi a versenyt a multikkal a magyar vállalkozás

Több hónapos egyeztető tárgyalást követően az Enger-Impex Kft. Európa legnagyobb magánkézben lévő védjegyportfólióját vette át 15 éves időtartamra, céljuk, hogy a piacot meghatározó multik élvonalába kerüljenek.

A birjáni székhelyű vállalkozáscsoport, amely több tízmilliárdos forgalmat bonyolít, az Iron&Smith Ingatlan, Vagyon és Védjegy kereskedelmi Kft. értékes brandjeivel kívánja bővíteni tevékenységét. Az átvett márkák között szerepel a Bounty, melynek értéke az Egyesült Államokban 6,8 milliárd dollár, valamint a világszerte ismert Safeguard, amely 3,2-4 milliárd dolláros értéket képvisel.

A portfólió további részét képezik olyan neves márkák, mint a Downy, az Egyesült Államokban a harmadik legnépszerűbb, és a Gain, amely a negyedik helyen áll a tengerentúli piacon. Emellett a Perlux mosópor, a Nyugat-Európában piacvezető DASH, az Africana csokoládé, a Caola Camea krémek, az Amaril légfrissítők és a 28 éve Magyarországon jelen lévő Mystic hajfestékek is az Enger csoport kínálatába kerülnek.

Az Enger-Impex Kft. reményét fejezte ki, hogy a nemzetközileg ismert márkák magyarországi forgalmazása révén a vállalkozás a piacvezető multinacionális cégek sorába emelkedhet.