Az Instagram átugorhatatlan reklámokat tesztel

Az Instagram elkezdte tesztelni azokat a reklámszüneteket, amelyeket a felhasználóknak végig kell nézniük ahhoz, hogy folytathassák a tartalom böngészését az oldalon.

Az Instagram egyik szóvivője megerősítette a Verge-nek, hogy a platformon megjelenő átugorhatatlan reklámok tesztelése folyamatban van. Ezek a reklámok úgy vannak kialakítva, hogy a felhasználóknak végig kell őket nézniük, mielőtt tovább görgethetnének az oldalon.

Egy Reddit felhasználó már meg is osztott egy képernyőképet, amelyen látható, hogy a posztok közötti görgetés során egy visszaszámlálóval ellátott reklám jelenik meg. Ez a visszaszámláló azt mutatja, hogy mennyi időt kell még várniuk a felhasználóknak, mielőtt folytathatják a posztok és sztorik megtekintését.

Az Instagramon korábban is megjelentek már reklámok a posztok és az Instasztorik között, de úgy tűnik, hogy a jövőben olyan reklámok is felbukkanhatnak, amelyeket nem lehet majd egyszerűen átugrani, hanem kötelező lesz végignézni őket, hogy a felhasználók tovább lapozhassanak az influenszerek szponzorált tartalmai között.