Pepsi: Új arculat a rajongók bevonásával

Nem mindennapi módon, a rajongók véleményének bevonásával újult meg a Pepsi arculata 14 év után, egy új logóval, amely a márka 125 éves fennállását ünnepli.

A Pepsi új logóját, amely a 90-es évek dizájn elemére emlékeztet, először Észak-Amerikában mutatták be tavaly, majd 2024 tavaszán a világ többi részén is bemutatkozik. A frissített logó közepén ismét a Pepsi márkanév kapott helyet, amelyet a megkérdezett rajongók többsége így rajzolt le emlékezetből. A vállalat ezt az emlékezetbeli képet ötvözte kortárs művészi megközelítéssel az újratervezés során, így született meg az új, karakteresebb megjelenés, amelyben az electric blue szín is helyet kapott. Az új dizájn a Pepsi Zero Sugar terméket is megjeleníti, először kombinálva a Pepsi kéket a feketével.

Az új logó a Pepsi több jellemző tulajdonságát is magában hordozza. Szimbolizálja a márka rugalmasságát a fizikai és digitális terek közötti mozgásban, az agilis szemléletet a partnerekkel és fogyasztókkal való együttműködésben, valamint a sokoldalúságot, amellyel a rajongókat bevonja a mindennapi élet különböző területein.

A megújult arculat nem csak a több mint száz éves márkatradíciót tükrözi, hanem a Pepsi merész jövőképét és a "Többre szomjazom!" filozófiát is. A márka generációkat átívelően ünnepli és támogatja az embereket a sport, zene, gasztronómia és szórakozás területén. Emellett a Pepsi elkötelezett amellett, hogy támogassa a fenntarthatóságot, a pozitív döntéseket, mint a cukormentes élvezetek, a sokszínűség és a szenvedéllyel megélt pillanatok előmozdítását.