Reagált Vitézy Dávid kijelentéseire a Budapest Brand vezérigazgatója

Vitézy Dávid főpolgármester-jelölt kritikájára válaszolt Faix Csaba, a Budapest Brand Nonprofit Zrt. vezérigazgatója egy közösségi média bejegyzésben.

A Budapest Brand tevékenysége és finanszírozása került a figyelem középpontjába a Vitézy Dávid és Karácsony Gergely közötti pénteki vitában. Vitézy Dávid szerint a Budapest Brandre fordított 3,3 milliárd forintot inkább útfelújításra kellene költeni, különösen a Nagykörút és a Rákóczi út esetében. Egy közösségi médiás bejegyzésben a főpolgármester-jelölt azt írta, hogy a jelenlegi költési arányokat megfordítaná, többet fordítva az útfelújításra, mint a marketingre.

Faix Csaba válaszában kiemelte, hogy a Budapest Brand nem csupán egy marketing szervezet, hanem a város turisztikai és rendezvényszervező cége, valamint kreatív ügynöksége is. Faix szerint a vállalat 1,3 milliárd forint önkormányzati támogatással gazdálkodik az idei üzleti terv szerint, és számos programot valósítanak meg a városban élők és ide látogatók számára. A vezérigazgató hangsúlyozta, hogy a Budapest Brand a turisztikai ágazatot is támogatja, többek között a Budapest Kártya értékesítésével, információs irodákkal, láthatósági kampányokkal és B2B programok szervezésével. Faix Csaba szerint a vállalat együttműködik a Hungaroringgel, a Sziget Fesztivállal, az Atlétikai Világbajnokság szervezőivel, a Liget Zrt-vel és számos más fővárosi attrakcióval.

A vezérigazgató bejegyzésében gratulált Vitézy Dávidnak a politikai pályára lépéséhez, és arra kérte, hogy a párbeszéd és a viták a tényeken és a szakmaiságon alapuljanak.