Gázszámla hiánya miatt bajban a Szárcsa Hotel

Az MVM több mint fél éve nem küldött gázszámlát a székesfehérvári Szárcsa Hotelnek, ami komoly problémákat okoz a szálloda vezetőjének. Ritter Judit, a hotel tulajdonosa a 24.hu-nak elmondta, hogy az étterem és a szálloda éves szinten körülbelül 30 millió forintot költ gázra, de az új gázév óta, 2023. októbere óta még egyetlen számlát sem kaptak.

A szálloda vezetője szerint a számlák hiánya miatt nem tudnak évet zárni, az áfát nem igényelhetik vissza, és a tervezés is lehetetlen. Ritter Judit rendszeresen érdeklődik az MVM-nél a számlákkal kapcsolatban, de csak hetekkel később kap választ, amelyek nem nyújtanak megnyugvást.

Az MVM tavaly decemberben azt írta Ritter Juditnak, hogy az első számla kiállítása hosszabb időt vesz igénybe, és türelmet kérnek. Azt is közölték, hogy az előző gázévet lezárták, az új számlázási adatokat beállították, ami többletadminisztrációval járt, és hogy a feltorlódott munkákat hamarosan feldolgozzák.

Az MVM válaszában azt is jelezte, hogy az MVM Next néhány üzleti ügyfele csúszást tapasztalhatott a számlázásban a megnövekedett ügyfélszám miatt, de a feltorlódott munkákat a tavalyi év során feldolgozták, és így ki nem küldött számla már csak kivételes, egyedi esetben fordulhat elő. Azt tanácsolták, hogy az ügyfelek forduljanak szerződéses kapcsolattartójukhoz, ha problémát tapasztalnak.

Ritter Judit szerint azonban a kapcsolattartó sem tud segíteni, csak megállapítja a problémát. Az MVM sajtóosztályának egy hete írtunk újabb levelet, de arra már nem érkezett válasz. A 24.hu is érdeklődött az MVM-nél április elején, hogy mennyire egyedi ez az eset, és hány üzleti ügyfelet érint a probléma, de a cég válaszában csak annyit írtak, hogy a feltorlódott munkákat még 2023-ban feldolgozták.