Jákob Zoltán tanácsot adott Herceg Csabinak a Ferrari baleset után

Jákob Zoltán, a Ferrarik szerelmese, tanácsot adott Herceg Csabinak, miután a fiatal vállalkozó Ferrarijának hátulja leszakadt egy kátyúba ütközés következtében.

Herceg Csabi közel 100 millió forint értékű luxusautója sérült meg Diósdon, amikor a jármű hátulja leszakadt egy kátyúba ütközés következtében. A fiatal vállalkozó a Blikknek elmondta, hogy a baleset a házuktól nem messze történt. "Arra lettünk figyelmesek, hogy leesett az autó hátsó eleme. Valószínűleg, amikor aranyra fóliázták, nem tették vissza rendesen" – nyilatkozta Herceg Csabi.

Jákob Zoltán, aki maga is nagy rajongója a márkának, úgy véli, hogy Herceg Csabinak érdemes lenne részt vennie egy speciális vezetéstechnikai tanfolyamon, függetlenül attól, hogy a balesetet okozó hiba az ő felelőssége volt-e vagy sem. "Először is kezdeném azzal, hogy nagyon örülök, hogy Csabinak nem esett semmi baja és üzenem neki, hogy ha hibázott, ha nem, menjen el egy olyan vezetéstechnikai tanfolyamra, amelyen én is részt vettem, miután megvettem az első Ferrarit" – javasolta Jákob Zoltán a Ripostnak.

Jákob Zoltán hozzátette, hogy a Ferrari nagy rutint és figyelmet igényel a vezetőtől. "Ez az autó ugyanis nagy rutint és még nagyobb figyelmet igényel. Egyszerűen egy sofőrnek érnie kell ahhoz, hogy biztonsággal irányíthassa és ne tréfálja meg az utakon" – magyarázta, és megosztott néhány trükköt is, amelyeket hosszú évek alatt sajátított el.

A tapasztalt autószerető kiemelte a Ferrari egyik különleges funkcióját, a Manettino kapcsolót, amely a hátsó kerekek kicsúszását hivatott megakadályozni. "Ezekben a szörnyetegekben van egy úgynevezett Manettino kapcsoló, ami arra szolgál, hogy meggátolja a Ferrari hátsójának a kicsúszását, amire az autó nagyon hajlamos" – mondta Jákob Zoltán, hozzátéve, hogy a Ferrari rugózása is különleges figyelmet igényel bizonyos útviszonyok és sebesség mellett.

Végül Jákob Zoltán kifejezte reményét, hogy Herceg Csabi autóját hamarosan megjavítják, és nem feledkezett meg arról a két-hárommilliós kárról sem, amely az autóban keletkezett a baleset következtében.