Párizsi olimpia: rekord reklámbevételek várhatóak

Az NBC Sports már most, 107 nappal a párizsi olimpiai játékok megnyitója előtt közel rekordösszegű, 1,2 milliárd dolláros reklámidő-értékesítést hajtott végre, és a megrendelések továbbra is érkeznek.

A Sportico információi szerint az NBC értékesítési vezetője, Dan Lovinger optimista a 2024-es párizsi olimpia kapcsán, és úgy véli, hogy az esemény a legnagyobb reklámbevételt fogja generálni az olimpiák történetében. Lovinger, aki az NBCUniversal olimpiai és paralimpiai partnerségekért felelős elnöki posztját tölti be, kijelentette, hogy a vállalat több mint 1,25 milliárd dolláros bevételre számíthat.

A vezető szerint az NBCU nyári bevételeit az esemény iránti újjáéledő érdeklődés növelte, ami a tokiói olimpia utáni érdektelenséget követően jelentkezett. Lovinger megjegyezte, hogy a nyitó- és záróünnepségek reklámideje már teljes egészében elkelt minden lineáris televíziós és digitális platformon, és a csapatsportágak, mint a kosárlabda és a labdarúgás félidei szpotjai is gyorsan fogynak.

A vállalatok érdeklődését tovább növelheti, hogy az NBC streaming-platformja, a Peacock, amely jelenleg több mint 31 millió előfizetővel rendelkezik, először teszi lehetővé minden élő esemény megtekintését.