A tájékoztatóban megjelent, hogy milyen projektekkel indul neki a kormány az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz (CEF2) második pályázatának.
Fürjes alig egy éve jelentette be, hogy a világhírű brit építésziroda, a Grimshaw Architects nyerte az új Nyugati pályaudvar tervpályázatát. A tervek szerint háromszintes, részben föld alá süllyesztett, modern pályaudvarként tervezik újjá a Nyugatit, amit a későbbiekben vasúti alagút köt majd össze a Déli pályaudvarral. Az Eiffel-csarnokból kikerülnek a vonatok, a csarnok melletti parkolót és buszpályaudvart felszámolják, parkosítják, a Nyugati téri felüljárót elbontják. Az építkezés legalább 12 évig tart.
Rövidesen ezúton Vitézy közösségi oldalán adta hírül, hogy a győztes terv előkészítési munkáinak megkezdésére a Nemzeti Közlekedési Központ az EU 27 tagállama közötti versenyben pályázati úton elosztott vasútfejlesztési források terhére 2,8 millió eurót, azaz kb. 1,1 milliárd forint forrást nyert el.
A friss kormányhatározatban szereplő tervek között szerepel a