Tovább nőtt a Netflix előfizetőinek száma

Közel 270 millióra nőtt a Netflix-előfizetők száma az első negyedévben, ami 9 millió új előfizetőt jelent, és ezzel jelentősen nőtt a cég nyeresége is.

A Netflix streaming szolgáltató idei első negyedévi bevétele 15 százalékkal, 9,37 milliárd dollárra emelkedett, míg az adózott eredménye 79 százalékkal, 2,33 milliárd dollárra ugrott meg. A cég részvényei tavaly ilyenkor 300 dollár alatt álltak, mostanság pedig 481 dollár felett is jártak.

A befektetők és elemzők egyre inkább úgy érzik, hogy a Netflix győztesként kerül ki a streaming piacon zajló versenyből, ahol olyan versenytársakkal kell megküzdenie, mint az Apple, az Amazon, a Disney és a Warner Bros. Discovery. A cég legnagyobb piaca Észak-Amerika, ahol mintegy 83 millió előfizetővel rendelkezik.

A Netflix egy fontos bejelentést is tett: a következő évtől kezdve nem közöl adatot előfizetőinek a számáról. Ezt azzal indokolták, hogy a figyelmük középpontjába az elsődleges pénzügyi mérőszámok, mint a bevétel és a működési árrés kerülnek.