Az OTP Bank újabb digitális leállásokat jelentett be

Az OTP Bank digitális fejlesztései miatt több órás leállásokra lehet számítani október végén és november elején.

Az OTP Bank bejelentette, hogy október 24-én éjjel 1 és 5 óra között nem volt elérhető a bank kártyás fizetési rendszere, ami problémákat okozott a felhasználóknak, mivel nem tudtak tranzakciókat végrehajtani, kártyával fizetni és pénzt felvenni az automatáknál. A problémák elhárítása reggel 7 órára történt meg, de még hétvégén is érkeztek panaszok a bankkártyák használatával kapcsolatban.

Továbbá, október 27-én, vasárnap hajnali 2:00-tól 5:00-ig nem lesznek elérhetőek bizonyos elektronikus szolgáltatások, mint például az internetbank, a mobilbank, az eBIZ szolgáltatás, az Electra, a SmartBróker alkalmazás, valamint a Vámpénztári rendszer. A leállás oka a bank digitális fejlesztéseihez kapcsolódik.

November 8-án este 20:00-tól 23:50-ig újabb leállás várható, amely érinti az OTPdirekt internetes- és mobilszolgáltatáshoz tartozó digitális fiókokkal kapcsolatos jelszó igénylését és emlékeztetőit, a fióki időpontfoglalást, az ügyfél panaszkezelést, valamint a lakossági és kis- és középvállalkozásokhoz köthető online hiteligénylést és monitoring tevékenységeket.

Az OTP Bank a honlapján közölte a leállások részleteit, hogy a felhasználók előre felkészülhessenek a szolgáltatások szünetelésére. Az OTP szerint, ha más napokon is rendellenességeket tapasztalnánk a bankkártyánkkal vagy a bank szolgáltatásaival kapcsolatban, akkor az bizony már azt fogja jelenteni, hogy nem előre eltervezett karbantartással van dolgunk, hanem nagyobb a baj.