A Tchibo Family kávé új néven tér vissza a boltok polcaira
A Tchibo Family kávé, amely évek óta a magyar kávéfogyasztók egyik kedvence, hamarosan Eduscho Family néven lesz elérhető a boltokban.
A Tchibo Family kávé márkanév megszűnik, és az Eduscho Family név alatt folytatódik a forgalmazása. A változás a Tchibo márkamegújítási stratégiájának része, amely során a centenáriumát ünneplő Eduscho brand égisze alá kerül a termék.
Az Eduscho márka az Eduard Schopf alapító nevének kezdőbetűiből származik, és az 1990-es évek végén a Tchibo vásárolta meg. Az Eduscho erős jelenléttel bír Ausztriában, Csehországban és Szlovéniában, valamint Magyarországon is ismert.
A Tchibo Family kávé jellegzetes sárga csomagolása megváltozik, de a kávé receptúrája változatlan marad, így a fogyasztók továbbra is élvezhetik a megszokott ízt. Az új elnevezés és csomagolás egy új fejezetet nyit a termék történetében, de nem jelenti a kedvelt kávé eltűnését.
A Tchibo Family az egyik legnépszerűbb és legismertebb kávé Magyarországon, amelyet sokan használtak otthon és munkahelyen. A márkamegújítás célja, hogy a termék továbbra is elérhető maradjon a vásárlók számára, csak már az Eduscho név alatt.
Az Eduscho márka története az 1920-as évekig nyúlik vissza, és azóta is sikeresen működik több országban. Magyarországon az Eduscho név főként a Wiener Extra kávéval kapcsolódott össze, amely párhuzamosan fut a Gala márkával, mindkettőt a Tchibo forgalmazza.