A Dorothea Hotel bemutatása a CNBC-n, Orbán Ráhel szereplésével

A BDPST Group, melyet Tiborcz István vezet, a CNBC International csatornán keresztül népszerűsíti legújabb luxusszállodáját, a Dorothea Hotelt, és Budapestet mint turisztikai célpontot. A kampány részeként Orbán Ráhel is megosztja gondolatait a város turizmusának fejlesztéséről.

A május végén nyílt Dorothea Hotel és Budapest turisztikai vonzerejének növelése érdekében a BDPST Group egy sor kisfilmet készített, amelyeket a CNBC International tévécsatornán sugároznak júliusban. A kisfilmekben Orbán Viktor miniszterelnök lánya, Tiborcz István felesége, Orbán Ráhel is szerepet kap, aki a BDPST Group kreatívigazgatójaként is tevékenykedik.

Orbán Ráhel a kisfilmekben hangsúlyozza, hogy Budapestnek szüksége van a magasabb költési szintet képviselő turistákra, és ezt a célt szolgálja a Dorothea Hotel megnyitása is, amely a szolgáltatási színvonal emelésével és a piac felrázásával járul hozzá a város turizmusának fejlődéséhez. A kisfilmekben más szakértők, köztük Piero Lissoni világhírű olasz építész és művészeti vezető is megosztják gondolataikat a fővárosi turizmusban rejlő lehetőségekről.

A Marriott Bonvoy portfóliójába tartozó Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection a Vörösmarty tér szomszédságában tavaly novemberben nyílt meg. A szálloda a nevét Mária Dorottya württembergi főhercegnőről, az 1800-as évek befolyásos közéleti személyiségéről kapta, aki férjével, Habsburg József nádorral együtt jelentős kulturális és gazdasági fejlődést hozott Budapestnek.

A miniszterelnök lánya nemrégiben a Turizmus.com podcast-interjújában is beszélt a Dorothea Hotelről, valamint a ferihegyi reptér megvásárlásáról, amelyet fontosnak tart a turisták első benyomásának alakításában. Orbán szerint a reptérnek méltónak kell lennie arra, hogy az legyen az első hely, ahol a turisták megérkeznek, és ezzel is támogatja a főváros turisztikai fejlesztési irányát.