Édes-savanyú mártással nyakon öntve - MG HS teszt
A kínai konyha jellemzője, hogy európai ízlésnek szokatlan ízeket vegyít egymással. Az MG HS-be jutott édes is, de savanyú is bőven.
Lassan ritkaságszámba megy, hogy mindenféle elektromos rásegítés és hibridség nélküli autóba ülhessen az ember. Az MG HS a márka legnagyobb SUV-ja, amelyik a hagyománytisztelő benzinesek közé tartozik. Megjelenésében nehezen lehet kivetnivalót találni, csinos az orra, átlagos a fara, ránézésre termetes, benne ülve sok helyet kínál. A ráncfelvarrással a hűtőrács és környéke változott a legtöbbet.
A Luxury felszereltségnek köszönhetően az utastér kifejezetten kívánatos. A gombok, karok finoman és határozottan működnek, semmi kiélt lötyögés és még a kárpitok találkozásánál is el van varrva minden szál. Az automata váltó gombja például kiköpött BMW, ami igazából mindennek jót tesz.
Amikor beindítjuk az autót, jó a hangszigetelés, alig szűrődik be valami az 1,5 literes turbós motor zajongásából. Azonban az automata váltó lassan kapcsol, ami kényelmetlenséget okoz a vezetés során. A futómű a kocsi másik különlegessége, de sajnos nem jó értelemben. A felfüggesztés egyszerre kényelmesen puha és sportosan feszes, ami miatt kevésbé jó az úttartás, és felüt az úthibákon.
A ráncfelvarrás után változott a multimédiás rendszer is, amit egy 10,1 colos kijelzőn keresztül mutat meg az MG. A klimatizálás lényegi részeit is csak a kijelzőn keresztül lehet irányítani. A műszerfal a kormány mögött teljesen digitális, szép a grafikája, egyértelműek rajta az infok.
Rz most olyan, mintha utáltam volna az autót, pedig nem erről van szó. Ha azonban hatsebességes manuálissal rendeli az ügyfél, akkor ez a hendikep máris a múlté, a többit meg megszokja az ember. Vagy ha nem, akkor az árcédulára pillantva máris sokkal jobb kedve lesz, hiszen most beakciózva már 10 millió forint alatt az övé lehet egy ilyen kényelmes batár.