Delta légitársaság: csak tészta az étlapon

A Delta Air Lines légitársaság szerdán több mint hetvenöt nemzetközi járatán korlátozta az étkezési lehetőségeket, és csak tésztát szolgált fel, miután egy romlott étel miatti incidens következtében egyik járatukat vissza kellett fordítani.

A probléma azután merült fel, hogy az Amszterdamba tartó járatot New Yorkból vissza kellett fordítani, ami miatt a légitársaság döntött úgy, hogy elővigyázatosságból módosítja a fedélzeti étkezési szolgáltatását számos nemzetközi járaton. A Delta szóvivője szerint ez a változás szerdán, július 3-án lépett életbe.

A légitársaság hivatalosan még nem adott tájékoztatást arról, hogy az étkezési lehetőségekben történt-e változás azóta. Az ügyfeleknek azonban elnézést kértek a Detroit és Amszterdam közötti járaton történtekért, hangsúlyozva, hogy ez nem felel meg a Delta szokásos szolgáltatási színvonalának.

Ash Dhokte, a Delta fedélzeti kiszolgálásáért felelős vezetője, egy e-mailben tájékoztatta a személyzetet, hogy a légitársaság vizsgálja a hiba okát, és azonnali korrekciós intézkedéseket terveznek annak érdekében, hogy a jövőben hasonló esemény ne fordulhasson elő.