Kétségtelen: a még meg sem nyitott, egyedülálló, 7 tengeri csillagos győri fürdő marketingje már most csúcsra van járatva. Egy épülő komplexumnak immáron 16 ezer követője van a közösségi oldalon, ami sokak szerint nagy bátorságra vall a szakemberek részéről, hiszen, ha nem úgy sül el valami, ahogyan azt tervezik, és ez a 16 ezer ember egyszerre szólal fel, bizony odavághatja az egészet.


A helyiek bizonytalanok…


Portálunk is nyomon követi az épülő fürdő sorsát, ahova most éppen sztárséfet hívtak. Ugyanis Krausz Gábor lett a fantázianéven menetelő „ Narancs Séf” tengeri csillag kresztapukája. Első blikkre nehéz eldönteni, hogy ez valami újabb Kicsi Gesztenye Klubb, vagy Bogyó és Babóca rajzfilm előzetese, de ahogy közelebbről szemügyre vesszük, ez bizony szorosan kapcsolódik a luxus legfelsőbb fokához - nem éppen luxus néven -.


A koncepció az, hogy a nyitásig minden hónapban népszerű, ismert emberek személyesítenek meg egy-egy tengeri csillagot, az új győri fürdő ugyanis 7 tengeri csillagos minősítéssel indul. Így lett Krausz az 5. Narancs Séf „rokona”.


Kávéházak, cukrászdák, bárok, éttermek. Szám szerint tizenegynek lesz helye az élményparkban. És bizony felvetődik a kérdés, hogy mennyire lesznek ezek a helyek drágák? Az ügyvezető, Kovacsics Imre azt mondja, az ő ételeik ára nem nő az egekig, hiszen több ezer embert fognak kiszolgálni egyszerre.


Mindenki döntse el, hogy mennyire objektív kijelentés ez, egy még meg sem nyitott hely esetében. Jövő ilyenkor már talán portálunk is bővebben beszámolhat a sikerről, és a hömpölygő tömegről.


Fotó: RQ Vízi Élménypark és Gyógyfürdő Győr Facebook oldala