2023.03.29., szerda - Gedeon, Johanna
Budapest: -3o - 1o
Az ország 19 megyéjében

Hétfőn startol a vízivást népszerűsítő Happy-hét a közoktatásban

frisshirek.hu, 2023. március 18. - 11:00
Hétfőn startol a vízivást népszerűsítő Happy-hét a közoktatásban

Értékes nyereményekkel indítja újra útjára a vízivást népszerűsítői kampányát az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) a víz világnapjához (március 22.) kapcsolódóan.

A frisshirek.hu portál pont az a média hiány, ami egy működő demokráciában természetes kellene legyen, éspedig elfogulatlan, naprakész hírek közvetítője közéletről, politikáról, kultúráról, sportról egyaránt. Nálunk nincs és nem is lesz részrehajlás! Hogy ez így is maradjon, kérlek támogasd munkánkat adományoddal, hívd meg ismerőseid, hogy olvassanak bennünket és kerünk, kövess és lájkolj minket a közösségi médiában is.

Támogatás

Március 20. és 24. között az iskolákban és az óvodákban a vízfogyasztás fontosságára, illetve a cukros üdítők, energiaitalok káros hatásaira figyelmeztető Happy-hét programhoz idén 1031 óvoda és iskola csatlakozott - olvasható az MTI-hez eljuttatott közleményükben.

Tudatták: az intézmények ezúttal is nyereményjátékon vehetnek részt, melyen 10 darab 150 ezer forint értékű sportszerutalványt nyerhetnek el.

A Happy-hét hatását és eredményességét - a pár perc alatt kitölthető online kérdőív segítségével - felmérő monitoring programon részt vevők között pedig további 20 darab 20 ezer forintos könyvutalványt sorsolnak ki.

A tematikus egészséghetet az intézmények minden évben a március 22-i víz világnapjára szervezett programjaikhoz kapcsolódóan állíthatják össze; játékos tanórákon, foglalkozásokon, sporteseményeken tanulhatnak a fiatalok a víz szerepéről, a folyadékpótlás jelentőségéről, a cukros üdítők, energiaitalok túlzott fogyasztásának káros következményeiről.

Ezen programok megszervezéséhez az OGYÉI változatos ötleteket, letölthető segédanyagokat ajánl fel, amelyek a merokanal.hu weboldalon egész évben korlátlanul hozzáférhetőek.

Közölték: a Happy-hét rendezvénnyel eddig évente átlagosan 76 ezer fiatalhoz jutottak el a vízfogyasztást népszerűsítő üzenetek.

Illusztrációs fotó: pixabay.com