Eddig csak telefonon, e-mailben intézhették a szülők gyermekük intézményi étkezését, betegség vagy távolmaradás esetén előtte nap reggel fél 9-ig kellett jelezni a lemondást, vagy az étkezés igénylését a szolgáltató felé.

Mostantól a zegesz.hu oldalon, illetve a https://zipmeal.hu/ oldalon elérhető a közétkeztetési rendszer szülői modulja, ahol a szülők egyéni kóddal belépve egy webes felületen online intézhetik gyermekeik számára az étkezések lemondását, nyomon követhetik a számláikat, valamint megnézhetik az étlapot, korábbi rendeléseiket. Későbbiekben
telefonos applikációval is elérhető lesz a program.Ugyancsak újdonság, hogy következő hónaptól lehetőség lesz tízórai, ebéd, uzsonna külön-külön történő megrendelésére, mivel eddig vagy napi háromszori étkezést lehetett igényelni, azaz az ebéd mellé az uzsonnát és a tízórait is kötelező volt megrendelni, vagy csak az ebédet választhatták a szülők. Októbertől viszont, mindhárom étkezést külön, külön is megrendelhetik gyermeküknek.

Jó hír, hogy előkészítés alatt van a menü választás lehetőségének biztosítása a Hungast Zeg. Kft.,mint szolgáltató étlapja alapján, amely fokozatosan kerül bevezetésre, erről később ígért a ZeGeSZ tájékoztatást.

Regisztráció menete a következő:
A zipmeal programban történő regisztrációhoz szükség van a gyermek adataihoz bejegyzett e-mail címre, valamint az étkezési kártya 14  karakterből álló azonosítójára.

A regisztrációhoz szükséges kártyaszámot a szeptember havi számlán a megjegyzés rovatában minden szülő megtalálhatja.  Amennyiben sikertelen a regisztráció és/vagy a gyermek azonosítása, segítséget az ügyfélszolgálattól lehet kérni elektronikusan a kozetkeztetes@zegesz.hu email címen. A program ez alapján a megadott emailcímen megerősítést kér. Rossz emailcím esetén a program nem fogja tudni összekapcsolni a rendszerrel!

Több gyermek esetén, ha korábban azonos emailcímet adott meg a ZeGeSZ részére a program egy felületen kezeli a gyermekek étkezését, ez esetben valamennyi kártyát
rögzíteni kell a rendszerben hozzárendelve a gyermekekhez.Regisztráció után több emailcím rögzítésére is lesz lehetőség.

A felületen étkezést mondhat le, illetve lehetőség lesz a lemondott étkezés visszaállításához, amit előző munkanap 8,30 óráig kezel a rendszer. Későbbi időpontban másnapra nem enged módosítást kezdeményezni.

A rendszerben lehetőség lesz továbbá igazolások, nyilatkozatok feltöltésére, ügyintézővel történő kommunikációra. A feltöltött dokumentumok jóváhagyásáról
minden esetben visszajelzést kap, így lehetőség lesz kontrollálni a beküldött anyagok ZeGeSZ általi befogadását. Ezen modulok már működnek, a
rendszer teljes körű működéséig szeretnék ha a szülők elvégeznék a regisztrációt, adategyeztetést, a programmal történő ismerkedést. A beállítás menüt használva személyre lehet szabni a felületet, sőt a lemondásra, feltöltésre már van lehetőség.

Előkészítés alatt van a menü választás lehetőségének biztosítása a Hungast Zeg. Kft.,mint szolgáltató étlapja alapján, amely fokozatosan kerül bevezetésre, erről később ígért a ZeGeSZ tájékoztatást. Ugyancsak újdonság, hogy következő hónaptól lehetőség lesz tízórai, ebéd, uzsonna külön-külön történő megrendelésére.