Összeomlott a MÁV internetes jegyértékesítési rendszere
A hvg.hu számolt be arról, hogy a Mávinform Facebook-oldala szerint az online rendszerekben (Elvira, MÁV applikáció) végzett sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára.
„Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára” – olvasható a bejegyzésben.
A MÁV arra kér mindenkit, hogyha ez nem történik meg, akkor a informacio@mav-start.hu-n jelezzék ezt – írta meg a hvg.hu.
Illusztrációs fotó: S. K.