A sneakert a Shoe Surgeon tervezte, akik már korábban is dolgoztak együtt a céggel. Az alkotók szerint a Heineken Silver a fiatal célcsoport söre, őket akarták megszólítani a tornacipővel, akikhez az éjszakai bulik ragacsos padlóin át vezetett az út, ez ihlette ugyanis a sörön járás koncepcióját - írja a Kreatív Online.

A "Heinekicks" névre keresztelt limitált kiadású sportcipő:

Piwo w podeszwie, otwieracz w języku - oto nowe limitowane buty od #Heineken. https://t.co/Qs3lj4S8QZ

— OneTech.pl (@onetechpl) August 4, 2022

Az alkotók szerint a Heineken Silver a fiatal célcsoport söre, őket akarták megszólítani a tornacipővel, akikhez az éjszakai bulik ragacsos padlóin át vezetett az út, ez ihlette ugyanis a sörön járás koncepcióját.

Heinekicks of #Heineken,
Heineken launches sneakers that contain real #bear. pic.twitter.com/nAyOWsJAxV

— Zeshaan Niaz (@zeshaanniaz) August 4, 2022